trešdiena, 2012. gada 28. novembris

For LOCA- HELP

M?
Kas ar viņu?!



Sveiki :)

Tad nu tā - es šķiet, jau pusgadu cīnos ar vienu parastu flopsi, vispirms viņš bija bēdīgā stāvoklī kādā mājā un tad bija dabūjis kukaiņus(par kuru nosaukumu man nav ne jausmas, bet tos es iznīdēju)
Tagad šim upurim ir cita problēma :D
Kopš tā laika, kopš man viņš ir ir stipri paaudzies, labas garākas un vēl klāt jaunas izaugušas-daudz jaunas saknītes izdzinis - nu skaisti, BET, 
1.Kapēc viņam nokalst saknes?
2.Kādēļ šī flopša saknes ir pūkainas un tumši zaļas nevis gludas un gaiši zaļas?
3.Vai šī izmēra flopsim šāds sakņu daudzums nav par mazu?
4.Kapēc atkal nīkuļo?! - gaisma ir, mitrums ir(manuprāt), pārliet-nepārleju...

un pēdējais jautājums:
5.Kapēc dažreiz ziedu forma un krāsa atšķirās no sākotnējās stadijas(kad augs iepirkts)
(nu man viņš zied tikai tumšāki rozā nevis kā sākumā bija) 
(diviem ziediem bija tāda īpatnība, ka nedaudz atšķīrās zieda forma(simetriski katrā pusē bija tāds kā iegriezums, bet dabiski izveidojies) kapēc tas viss tā?!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru